Místo, kde můžete získat titul psaný
za jménem
za prokázané znalosti a dovednosti v oblasti logistiky, ale jejím posláním je také pomoci
na cestě k získání diplomu formou propracovaného vzdělávacího programu, školení a seminářů v oblasti logistiky.

Jsme jediná vzdělávací instituce zaměřená na logistiku v Česku a Slovensku
- Zvyšujeme kvalifikace v oblasti logistiky a v oborech návazných, a to formou otevřených kurzů v Ostravě, Praze, Brně a Bratislavě nebo incompany školeních a workshopech připravených „na míru.“
- Certifikujeme personál v oblasti logistiky.
- Vzdělání je akreditováno MŠMT a certifikováno Komorou logistických auditorů.
Školíme logistiky od roku 2008
Logistická Akademie byla založena v roce 2008 společností PQL poradenství pro kvalitu a logistiku, s.r.o. ve spolupráci s Vysokou školou báňskou - Technickou univerzitou Ostrava a Technickou univerzitou Košice.
Naše základní hodnoty jsou:
- NÁROČNOST (garance vynikajících znalostí a prakticky orientovaných dovedností všech lektorů a absolventů).
- PŘÍVĚTIVOST (respektujeme pracovní i osobní možnosti/omezení všech našich frekventantů a poskytujeme každému maximální individuální podporu).
absolventů certifikace
účastníků kurzů

Jsme uznávanou certifikační autoritou k udílení titulů v logistické odbornosti
Logistická Akademie je místo, kde můžete prezentovat své dosažené znalosti a dovednosti v logistice a získat některý z následujících logistických titulů, psaných za jméno:
Provozní
logistik
Expert
Logistiky
Manažer
logistiky
Konzultant a trenér
logistiky
Auditor
logistiky
Členové vedení Logistické akademie a spolupracující sbor lektorů se v oblasti logistiky řadí k profesionální špičce České republiky.
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.
Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.
Rudolf Malý, ALog.
Ing. Petr Sysel, CLog.
Ing. Alena Lašková, MSc, PGDip.
Michael Rada
Ing. Milan Čech
Ing. Martina Jiříková
Michal Koláček, ALog.
Ing. Andrej Čatajský
Alexandr Kocián, MLog., ALog.
Bc. Radek Hoško, MLog.
Marek Reinoha
Ing. Petr Jalůvka, ALog.
Ing. Jan Šlajer
Ing. Radek David, ALog.

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.
(nar. 5.8.1957) je prezidentem Logistické akademie, zakládajícím členem Komory logistických auditorů v ČR a na Slovensku, členem americké asociace APICS a majitelem společnosti PQL poradenství pro kvalitu a logistiku, s.r.o.
Zkušenosti
- Od roku 1995 odborně působí v oblasti logistiky jako poradce, projektant, lektor a auditor. Svou profesní kariéru zahájil jako projektant automatizovaných systémů řízení výrobních procesů a po dlouhodobé pracovní stáži v Nizozemí se majoritně věnuje logistice.
- Je řešitelem významných logistických projektů pro společnosti VÍTKOVICE a.s., BONATRANS GROUP a.s., TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY a.s., TATRAVAGÓNKA POPRAD a.s., HELLA AUTOTECHNIK s.r.o., BOCHEMIE a.s., KOFOLA a.s., HM Partners s.r.o. a dlouhou řadu dalších velkých, středních i malých firem.
- Manažerské zkušenosti získal jako první ředitel logistiky společnosti BONATRANS GROUP a.s.
- Vedle řešení a realizace logistických projektů je zejména vyhledávaným lektorem a trenérem. Je hlavním autorem rozsáhlé publikace „Logistika v praxi“ vydavatelství Verlag Dashöfer.
Moto
Souhlasím s Henry Fordem, který řekl: „Máte pravdu, pokud si myslíte, že něco nemůžete – a rovněž když si myslíte, že můžete!“
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Jsem jejím prezidentem a mým posláním je sloužit vám všem, kteří se budete ucházet o některý z udělovaných diplomů, a současně dělat jen to, co povede k růstu prestiže Logistické akademie …. a tím i významu a ceně vašich titulů, které si můžete uvádět za své jméno.
Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.
(nar. 21.9.1960) je viceprezidentem Logistické akademie, 11 let působil jako vysokoškolský pedagog na katedře podnikohospodářské Ekonomické fakulty VŠB –TU Ostrava, kde vyučoval logistiku a momentálně působí na Vysoké škole logistiky o.p.s..
Je také spoluzakladatelem firmy DYNAMIC FUTURE s.r.o. v Ostravě, zabývající se logistickým poradenstvím. Zde pracoval na pozici projektového manažera a zastával také funkci jednatele společnosti.
Zkušenosti
- Je řešitelem nebo spoluřešitelem projektů pro společnosti ŽDB GROUP a.s., Bohumín, Siemens Elektromotory Mohelnice, ACO Industrie k.s. Přibyslav a řadu dalších.
- Od roku 2005 je členem Komory logistických auditorů.
- Je expertem na problematiku modelování procesů pomocí dynamické simulace.
Moto
„Je důležité dobře vzlétnout, ale hlavně i bezpečně přistát.“
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Trénink v celém průřezu integrálního logistického vzdělávání, a především využití simulací pro řízení materiálových toků; konzultace pro zpracování projektů a jejich vyhodnocování v rámci školení logistiky.
Rudolf Malý, ALog.
(nar. 2.1.1966) od ledna 2016 se věnuje nezávislému poradenství a auditingu v oblasti logistických procesů, přičemž v roce 2009 se stal členem KOMORY LOGISTICKÝCH AUDITORŮ.
Zkušenosti
- V roce 2006 začal působit u předního českého poskytovatele komplexních logistických služeb společnosti PST CLC, a.s., kde od roku 2008 zastával pozici výkonného ředitele a místopředsedy představenstva. Od roku 2012 po sloučení s japonskou skupinou MITSUI-SOKO pokračoval dále jako výkonný ředitel a zároveň předseda představenstva až do září roku 2015.
- Od roku 1996 do poloviny roku 2006 zastával různé pozice ve společnosti Kofola a.s., přičemž od roku 2000 působil v Kofole jako manažer logistiky pro skupinu Kofola (Česko, Slovensko, Polsko a Maďarsko) a zodpovídal i za plánování a řízení výrobních operací ve skupině.
- V letech 1990-1995 pracoval jako obchodní ředitel se zodpovědností za řízení skladových operací a nákupu u obchodní společnosti LOCO plus Praha
Moto
„Je-li stanoven jasný cíl, cestu k němu lze vždy nalézt. To znamená, hledej způsoby a nikoliv důvody.“
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Trénink v celém průřezu integrálního logistického vzdělávání včetně projektového řízení, logistického auditu, problematiky outsourcingu logistických služeb a prezentačních dovedností.
Ing. Petr Sysel, CLog.
(nar. 15.7.1969) V současnosti pracuje na pozici Production & Warehouse Manager u nadnárodní společnosti Banta Global Turnkey. Tato společnost zajišťuje služby v oblasti SCM pro globální řetězce v odvětvích Hi-Tech a Medical.
Zkušenosti
- V letech 1992 – 1999 zastával různé pozice ve struktuře armádní logistiky u útvaru rychlého nasazení AČR.
- Od roku 2000 do 2007 pracoval jako Logistic Manager distribučního centra holandsko německého holdingu MOTIP DUPLI Group, kde zodpovídal za plánování a řízení zásob v celém rozsahu - od nákupu až po distribuci v působnosti střední a jihovýchodní Evropy.
- U společnosti Banta Global Turnkey (od roku 2007) řídil několik úspěšných projektů se zaměřením na zlepšování logistických procesů ve firmě. Podílí se také na plánování, přípravě a implementaci nových obchodních projektů.
Moto
„Selský rozum pomáhá dojít k jednoduchému řešení … a taková řešení bývají nejúčinnější.“
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Trénink v oblasti řízení dodavatelského řetězce, managementu logistiky, a především logistiky skladování a distribuce. Dále také konzultace pro zpracování projektů a jejich hodnocení v rámci školení logistiky.
Ing. Alena Lašková, MSc, PGDip.
prošla výcvikem na katedře psychologie na University of Exeter, kde vystudovala obor Psychological Therapies Practice (Mindfulness-based Cognitive Therapy and Approaches). Je držitelkou Certificate of Competence dle kritérií MBI-TAC. V rámci studia učila v The Mindfulness Project v Londýně a rozšířila si vzdělání s The University of Oxford, Oxford Mindfulness Center. Na půdě Lékařské fakulty Masarykovy univerzity vede kurzy pro studenty a zaměstnance. Učí pod pravidelnou supervizí expertů ve Velké Británii. Praxi mindfulness se věnuje od roku 2002 a jejím celoživotním zájmem je studium původních buddhistických textů a buddhistická psychologie. V současné době studuje magisterský program specializující se na výuku MBCT na katedře psychiatrie na University of Oxford.
Zkušenosti
Moto
"Tak jako nás logistika učí pochopit chaos a dávat mu řád, stejně tak nás mindfulness učí porozumět přirozenosti našeho jednání a vytvořit si tak prostor pro vhodnou odpověď místo automaticky naučených reakcí. Špičkoví logistici, které jsem poznala, mají mindfulness doslova pod kůží." - Alena Lašková
www.vsimejsi.cz
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Michael Rada
(nar. 24.12.1971) je otcem projektu MEZINÁRODNÍHO OBCHODNÍHO CENTRA UDRŽITELNÉHO ROZVOJE a jednatelem mateřské společnosti IBCSD LAB s.r.o.
Od roku 1990 působil ve středním a později ve vyšším managementu logistických (SCHENKER, SGL), obchodních (NORECOM, FRIDANAIR, AMERICAN WAY) a to nejen na pozicích logistických, ale i marketingových, obchodních, business development, nákup a řadě dalších.
Zkušenosti
- Úspěšně absolvoval zkoušky IATA včetně DGA ve Vídni
- Je aktivním autorem řady odborných článků z oblasti logistických a obalových inovací
- Je autorem řešení vratné paletové fixace FIXLOG ONE – FIXLOG THREE
- V letech 2008 – 2013 působil v senior managementu logistické divize druhé největší korporace Japonska (SUMITOMO CORPORATION) na pozici business Development
- Od roku 2013 samostatně podnikající v oblasti zvyšování efektivity globálních dodavatelských řetězců a v oblasti vývoje efektivních obalových prostředků
- Od roku 2014 tvůrcem nového průmyslového odvětví – INDUSTRIAL UPCYCLING zabývajícím se aktivním využitím přebytků výroby a jejich přímým druhotným zužitkováním.
- Od roku 2015 zakladatel hnutí E-MOTION podporující integraci osobní elektromobility do profesní i soukromé sféry.
- Vlastník ochranné známky IBCSD a řady designů průmyslových obalů
- Mezi klienty patří společnosti z mnoha průmyslových segmentů nejenom v ČR, ale i zahraničí.
Moto
Neexistence pro mne není překážkou, jen prvním krokem k nové výzvě.
Co zaštiťuji v Logistické akademii
V logistické akademii zaštiťuji obranu proti profesní slepotě a snažím se přinášet jný pohled na logistiku a všechny návazné procesy v rámci globálních dodavatelských řetězců.
Ing. Milan Čech
(nar. 1974) zbieral pracovné skúsenosti v špedícií ako aj v nadnárodných korporáciách, kde sa venoval hlavne optimalizáciám a nastavovaniu procesov:
Zkušenosti
- zákazníckeho servisu,
- výberovým konaniam dopravcov v importe č. exporte, FTL, LTL...,
- nákupu od rôznych dodávateľov a materiálovému toku,
- skladov, návrhu skladov a skladových procesov, WMS, ADR, konsignačných skladov,
- komplexnej firemnej logistike,
- implementácií a školeniam ERP SAP.
Od 2012 pôsobí ako súdny znalec v odbore Preprava, špedícia, logistika a zasielateľstvo. Hlavne sa venuje školeniam Dohovoru CMR, nakládke a vykládke, dodacím paritám Incoterms a znaleckým posudkom v tejto oblasti. Na školeniach pomáha hľadať riešenia, ako ušetriť zákazníkom peniaze.
Výberové konania na dopravu riadil v rámci cestnej dopravy po Európe, ale aj kombinovanou dopravou z Číny cez európske prístavy až na miesto dodania. Významným spôsobom sa podieľal na tvorbe systému logistiky, zavádzaniu a školeniu ERP SAP.
Moto
Zvýšenie ceny produktu o €1,00 neznamená automaticky zvýšenie zisku o €1,00. Ale každé optimálne ušetrené euro v logistike ostáva v spoločnosti. Žiť a nechať žiť.
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Tréning v oblasti dopravy – CMR, ATP, AETR, minimalizácií pokút a reklamácií, výberových konaniach v doprave, zodpovednosti za poškodenie tovaru, na č. si dávať pozor pri nakládke/ vykládke, vplyv Incoterms na dopravu, náklady a zodpovednosť. Teoretické poznatky uplatňujem v praxi a naopak. Odborné rady poskytne aj v oblasti poistení, nastavenia a optimalizácie logistických procesov
- zákaznícky servis od objednávok až k fakturácií,
- nákup tovaru a naskladňovanie, hodnotenie dodávateľov,
- nákup dopravných služieb, hodnotenie dopravcov a špeditérov,
- skladových procesov – WMS, FIFO, LIFO, expirácie..., analýzy ABC XYZ,
- reklamácií a spätnej logistiky,
- nakládky a vykládky tovaru.
Ing. Martina Jiříková
(nar. 2. 8. 1968) je majitelkou vzdělávací agentury IDEA, která se úzce specializuje na významnou oblast logistiky – celnictví a navazující obory. Dále působí jako externí pedagog na VOŠ SOKRATES, VOŠ AHOL a přírodovědném gymnáziu PRIGO v Ostravě, kde vyučuje mezinárodní obchod, kontraktační dovednosti, finanční právo, právní logiku a hospodářské výpočty. Přednáší také pro pražské poradenské společnosti skupiny ACCON GROUP, olomoucké nakladatelství ANAG, žilinskou IPA SLOVAKIA a další vzdělávací zařízení.
Zkušenosti
- Ekonomické vzdělání získala studiem Slezské univerzity Opava, obchodně – podnikatelské fakulty v Karviné, obor finance. Pedagogické vzdělání si doplnila na Ostravské univerzitě.
- 18 let pracovala v Celní správě ČR, kde postupně poznala od práce na hraničním přechodu, přes právničinu na Celním úřadu v Ostravě až nakonec skončila jako zástupkyně ředitele a současně ředitelka odboru cel a daní Celního úřadu v Mošnově.
- Dlouhodobě působila v lektorském sboru Celní správy ČR, kde postavila na nohy celní interní vzdělávání pracovníků všech letišť v republice, když vdechla život dnes již legendárnímu celnímu kurzu CESTYL.
- V popředí jejího odborného zájmu je celní řízení jako takové a jeho návaznost na problematiku DPH, původ zboží, dodací podmínky a jejich vliv na celní hodnotu, problematika cestovního styku na letištích a srdeční záležitostí je pro ni oblast CITES (pašování ohrožených druhů fauny a flóry).
- V listopadu 2016 si v rámci Dne podnikatelů 2016 převzala od Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR ocenění v kategorii Podnikavá žena roku 2016.
Moto
I pád na hubu je pohyb dopředu.
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Trénink, lektorování, konzultace a poradenství v celém průřezu celního vzdělávání, především pak otázky cel, DPH při dovozu a vývozu, zákazů a omezení, zajišťování celního dluhu, certifikace AEO, původu zboží, dodacích podmínek INCOTERMS a jejich vlivu na celní hodnotu apod.
Michal Koláček, ALog.
(nar. 9.5.1963) se v současnosti zabývá samostatným poradenstvím v oblasti řízení a optimalizace výrobních systémů, logistickým auditem a je také partnerem společnosti PQL Poradenství pro kvalitu a logistiku, s.r.o.
Zkušenosti
- V letech 2005 – 2007 pracoval jako výrobní ředitel ČKD Vagonka Ostrava, kde bylo jeho hlavním úkolem řízení výrobních nákladů, snižování pracnosti, restrukturalizace výrobních dispozic s cílem vytvořit potenciál k navýšení objemu výroby, restrukturalizace výrobních a plánovacích procesů a návrh tříletého projektu investičního a technického rozvoje výrobní základny, se zaměřením na zvýšení produktivity.
- Jeho lektorská činnost je zaměřena především na management logistiky a také na procesní řízení.
- Byl řešitelem č. spoluřešitelem projektů např. pro: WIKOV MGI (Wikov Industry a.s), Bike Fun International s.r.o., Vítkovice a.s. NS 822 – Mostárna (Vítkovice a.s.), ŠKODA HOLDING.
- Spolupodílel se také na vydání publikace „Logistika v praxi“ vydavatelství Verlag Dashöfer.
Moto
„It is better to burn out then to fade away.“ („Je lepší vyhořet než vyhasnout.“ Kurt Cobain, Nirvana)
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Trénink v oblasti logistiky výroby a metod pro logistiku (obor průmyslového inženýrství); konzultace pro zpracování projektů a jejich vyhodnocování v rámci školení logistiky.
Ing. Andrej Čatajský
Moja cesta odvetvím logistiky a distribúcie sa začala pred 12 rokmi v Prahe.
Dostal som vtedy možnosť otvoriť a viesť jednu logistickú firmu. Po niekoľkých rokoch sa k logistike a distribúcii pridalo riadenie zásob.
Stal som sa spoluzakladateľom internetového obchodu, ktorá predáva eko kozmetiku a drogériu cez internet.
Asi pred 6 rokmi ma oslovil jeden kamarát, ktorý má veľkoobchod kancelárskych potrieb. Biznis v ktorom som predtým nemal skúsenosti. Súhlasil som. Po čase som si uvedomil, že aj napriek tomu, že sa jedná o iný typ biznisu, trpí jeho podnik vysokými zásobami, rastom nákladov a veľmi zlým až negatívnym cash-flowom.
Na moje počudovanie, presne tieto isté problémy sme pociťovali aj u nás vo firme. Začal som hľadať príčinu týchto problémov.
Náhodou v kníhkupectve sa mi dostala do rúk kniha Co nemám, neprodám od Goldratta zakladateľa Teórie obmedzení. Kniha ma tak fascinovala, že som ju prečítal za jeden deň a hneď si išiel kúpiť ďalšiu. Povedal som si WOW a postupne som začal chápať príčinu všetkých spomínaných problémov.
Po skoro 2 rokoch som sa stal členom organizácie TOCICO a zložil som skúšky z Teórie obmedzení. Začal som poznatky aplikovať do praxe. Po veľmi krátkom čase sme 3x navýšili obrátku tovaru, výrazne zlepšili cash-flow a to pri neustále rastúcich tržbách.
Výsledky boli priam až neuveriteľné. Vtedy sme si povedali: prečo nepomôcť aj ďalším firmám dostať sa s týchto problémov a pred 4 rokmi sme založili spoločnosť Simplicity consulting.
Po chvíli sme si uvedomili, že riadiť zásoby v Exceli prináša výsledky, ale potrebujeme nástroj, ktorým vieme celý proces automatizovať. Preto sme sa asi po roku spojili s firmou StockM, lebo tento softvér je tiež založený na Teórii obmedzení. V súčasnosti máme za sebou niekoľko skvelých implementácií a momentálne pracujeme na veľkých projektoch, lebo nie len že robíme č. nás baví, ale má to aj zmysel.
Zkušenosti
Moto
Každé zlepšenie je zmena, ale nie každá zmena je zlepšenie. (Dr. Eliyahu M. Goldratt)
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Tréning v oblasti riadenia a doplňovania zásob podľa Teórie obmedzení. Teoretické poznatky uplatňujem v praxi. Veľmi dobre poznám obe strany biznisu. Ako majiteľ a riaditeľ, ale aj ako konzultant.
Alexandr Kocián, MLog., ALog.
(narozen 19.05.1984) Je externím poradcem v oblasti logistiky a nákupu, certifikovaným auditorem managementu kvality, environmentálního managementu a managementu bezpečnosti práce a osobou zodpovědnou k řízení prevence rizik.
Zkušenosti
- Působil 11 let ve společnosti Akzo Nobel Coatings CZ, a.s., kde 6 let vedl oddělení nákupu a logistiky na pozici managera pro střední Evropu.
- Od roku 2015 působil doplňkově jako OSVČ se zaměřením na projekty v rámci zlepšování kvality procesů v oblasti supply chain a BOZP a od roku 2020 již plně jako OSVČ. Od roku 2021 jako jednatel společnosti Smarthink trade and consulting s.r.o.
- Propojuje prvky quality managementu, BOZP a efektivity procesů s ohledem na potřeby prostředí logistických provozů
Moto
Pokud něco děláš, tak to dělej nejlépe, jak umíš. A když to neumíš, tak se to nauč.
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Bc. Radek Hoško, MLog.
(nar. 12.3.1973) je specialista námořní logistiky s 25 – ti letou praxí na pozicích operativy/obchodu/projektového managementu vč. realizací přeprav nadměrných a těžkých kusů. Aktuálně pracuje na pozici se zaměřením zejména na nákup služeb a realizaci servisu námořní logistiky dovozu surovin do výroby a vývozu hotových výrobků.
Zkušenosti
- Státní zkoušky z anglického jazyka – úroveň C2
- Certifikát Manažer dopravy, akreditováno MŠMT
- Pravidelné kurzy přepravy nebezpečného zboží ADR/RIM/IMO
- Promoce na Vysoké škole logistiky, katedra Dopravní logistika - 2015
- Zaměření na námořní celokontejnerové přepravy FCL, sběrnou službu LCL (ocean/sea/short sea), konvenční a RO-RO námořní přepravy včetně nadměrných a těžkých kusů s návazností na kombinovanou, silniční, říční přepravu z/do přístavu lodění, včetně překladů v přístavech, dalších doplňkových přístavních činností a celního odbavení při vývozu i dovozu
Moto
„V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.“
Co zaštiťuji v Logistické akademii
- Konosament – druhy, funkce, náležitosti
- Odpovědnost rejdaře/námořního dopravce v námořní přepravě Hague/Hague-Visby/Hamburg rules
- Nejčastěji používané dodací podmínky v námořní přepravě dle Incoterms 2020
- Liner terms u konvenčních přeprav – souvislost s dodacími podmínkami Incoterms a náklady na dopravu
- Cenotvorba a běžná operativa během realizace kontejnerové/konvenční námořní přepravy
- Odpovědnost zasílatele/dopravce vs. cargo pojištění „proti všem rizikům“
- Provázanost akreditivu, konosamentu, cargo pojištění, Incoterms, celní problematiky v zájmu úspěšné realizace
- Specifika realizace přeprav nadměrných a těžkých kusů – praktické příklady a doporučení
Marek Reinoha
(nar. 11.11.1969) je poradce v oblasti zahraničního obchodu se zaměřením na aplikaci celních předpisů, uplatňování DPH, použití smluvních ujednání v zahraničním obchodě, vykazování INTRASTATU apod.
Zkušenosti
- Složil s vyznamenáním nižší celní zkoušku, odbornou celní zkoušku a vyšší celní zkoušku.
- Během 1991–2001 působil na Generálním ředitelství cel Ministerstva financí, celním úřadu Brno – letiště a celním úřadu Brno II, kde zastával funkci ředitele celního úřadu.
- Absolvoval Rekvalifikační kurz Mezinárodní doprava.
- Pracoval na pozici oblastního ředitel pro oblast jižní Morava ve společnosti GARANTRANS s.r.o.
- Je certifikován Mezinárodní obchodní komorou (ICC) jako lektor dodacích doložek INCOTERMS 2010.
Moto
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Ing. Petr Jalůvka, ALog.
(nar. 28.2.1976)- zakladatel a spolumajitel společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o., kde také doposud aktivně působí.
Zkušenosti
- Absolvent VŠB-TU, Institut dopravy, Provoz a údržba dráhových vozidel
- První zkušenosti s optimalizací procesů získal již v průběhu studia ve společnostech Autopal Nový Jičín a ŽDB a.s. v Bohumíně.
- Podílel se na mnoha významných projektech pro společnosti Kofola Hoop, VOP, Třinecké železarny, ZKL, KOMA MODULAR, HYUNDAI, Chemopetrol, MP Krasno, Bivoj aj.
- působí aktivně zejména v oblasti dynamické simulace, návrh procesů, plánování výroby.
Moto
Hlavně se moc nemotat :-)
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Ing. Jan Šlajer
(nar. 1974) je od roku 2001 jednatelem a společníkem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o. Od roku 2013 působí jako jednatel a konzultant ve společnosti ESCARE s.r.o. a od roku 2015 na pozici ředitele.
Zkušenosti
- Předtím pracoval na pozici logistika ve společnosti ŽDB Trans s.r.o. a předtím na pozici asistenta výrobního ředitele ve společnosti Lanex Bolatice, a.s..
- Jeho začátky jsou spojeny se společností ŽDB, a.s., kde pracoval na dodavatelském závodě na pozici vedoucího odboru marketingu a logistiky.
- Znalosti získal studiem na ČVUT v Praze, fakultě strojní, obor Ekonomika a řízení strojírenského podniku.
- Na Slezské univerzitě v Opavě absovoval kurz CIMA/NIMA, který byl ukončen kvalifikační zkouškou Českého institutu pro marketing v rozsahu úrovně CIMA-A.
Moto
„Paměť je výsadou blbých, chytrý nemá čas si pamatovat, chytrý musí vymýšlet..“ (Jan Werich)
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Ing. Radek David, ALog.
Zkušenosti
Moto
Co zaštiťuji v Logistické akademii
Naše akreditace zaručuje vysoký kredit u zaměstnavatelů
Vzdělávací program Logistické akademie je certifikován Komorou logistických auditorů, která patří mezi vrcholové garanty logistické odbornosti v ČR (viz www.kla.cz).
Logistické akademie je akreditována Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Touto akreditací získala právo provádět rekvalifikaci pro vymezenou pracovní činnost a vydávat osvědčení s celostátní platností (viz www.msmt.cz).

Co o nás řekli
naši absolventi
Všechny reference
Logistická akademie mi umožnila, po letech praktických zkušeností, ověřit si před odborným fórem své dosavadní praktické i teoretické zkušenosti současně. Motivací bylo dosažení maximálního kvalifikačního stupně. Tímto jsem získal zpětnou vazbu ke svému chápání logistické problematiky a to jak v oborech mé praxi velice blízkých, tak i okrajových. Potvrdil jsem si, že komplexní pohled na rešení úkolů a případů je správný. Navíc jsem obohatil svuj profesní rozsah o velmi cenné poznatky z komunikace jak s akademickou porotou, tak s profesionály z branže logistiky ruzných oborů. To mi umožňuje lépe formovat a realizovat rešení každodenních praktických problémů v mé práci.
Bc. Aleš Kostka, ALog.
Plánování výroby, KES - kabelové a elektrické systémy spol. s r.o.
Logistické akademii vděčím za posun v profesním i osobním životě. Přístup vedoucího lektora a způsob výuky je a zůstane pro mě zdrojem inspirace na další roky mého života. Doporučuji absolvovat všem, kteří se byť jen dotknou některého z temat této dynamické vědní disciplíny.
Milan Ferenc, ELog.
Čo mi dala Logistická akadémia ? Odpoveď je úplne jednoduchá, mohol som si overiť moje praktické skúsenosti a nastaviť si zrkadlo v teoretickej rovine. Logistika je dynamické odvetvie a bez nových informácii si neviem predstaviť existenciu v tomto prostredí. Stretol som veľa nových kolegov, lektorov z oblasti logistiky. Skúsenosti, ktoré som dostal a mohol som aj odovzdať je to najdôležitejšie a nakoniec aj to, č. som očakával od akadémie. Odporúčam logistickú akadémiu každému, kto ma záujem načerpať nove informácie z odvetvia logistiky.
Peter Dubovský, ALog.







